search Wiedza współpraca wsparcie od 1907

Kierowniczka / Kierownik Działu Księgowości na powierzchni

 

PeBeKa SA to wyspecjalizowany wykonawca obiektów budownictwa podziemnego i przemysłowego,
wchodzący w skład Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź SA. Od ponad sześciu dekad realizujemy
projekty górnicze, wiertnicze, tunelowe i infrastrukturalne w Polsce i na świecie. Naszą siłą są ludzie –
eksperci, którzy łączą wiedzę, doświadczenie i pasję do podejmowania najtrudniejszych wyzwań
inżynieryjnych.

Zakres obowiązków:
1. kierowanie pracą zespołu specjalistów (10–15 osób) odpowiedzialnych za:
- sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych (F-01, Intrastat i inne),
- przygotowywanie sprawozdań i pakietów konsolidacyjnych zgodnych ze
standardami korporacyjnymi spółki i grupy kapitałowej (IFRS),
2. nadzór nad procesami księgowymi oraz zapewnienie ich zgodności z obowiązującymi
przepisami prawa, UoR, IFRS oraz polityką finansową Grupy Kapitałowej,
3. kontrola ksiąg rachunkowych i rozliczeń. Przeprowadzanie procedur kontrolnych,
4. koordynacja procesów związanych z zamknięciem miesiąca, kwartału i roku
obrotowego,
5. współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi i wewnętrznymi, w tym
przygotowywanie dokumentacji, wyjaśnień oraz udział w procesach audytowych,
6. wsparcie Głównego Księgowego (bezpośredni przełożony) we wdrażaniu usprawnień
i narzędzi w procesach księgowych oraz w bieżącej implementacji zmian
legislacyjnych.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia),
- wysokie kompetencje interpersonalne i zdolności zarządzania zespołem,
- minimum 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata na stanowiskach
kierowniczych w księgowości, w średnich lub dużych przedsiębiorstwach
produkcyjnych lub usługowych,
- bardzo dobra znajomość prawa bilansowego i podatkowego (VAT, CIT, WHT,
dokumentacja cen transferowych), przepisów z zakresu rachunkowości i IFRS,
- doświadczenie w pracy z aplikacjami księgowo-finansowymi, pakietem MS Office oraz
systemami klasy ERP i BI,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
- systematyczność, terminowość i strategiczne podejście do pracy.

Mile widziane:
- znajomość systemu SAP,
- doświadczenie w firmach budowlanych lub branżach pokrewnych,
- uprawnienia biegłego rewidenta, ACCA lub certyfikaty potwierdzające znajomość
IFRS,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w środowisku
biznesowym.

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie (nagroda roczna z okazji Dnia Górnika; 14-ta pensja,
nagroda z zysku, świadczenie wypoczynkowe)
• pakiet benefitów prorodzinnych (dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży)
• abonamentową opiekę medyczną
• ubezpieczenie na życie
• dofinansowanie do imprez kulturalno-oświatowych
• dofinansowanie dojazdów do pracy
• pakiety sportowe
• Pracowniczy Program Emerytalny
• dostęp do szkoleń i programów rozwojowych

 

ul. Najświętszej Marii Panny 22
59-220 Legnica

tel. 76 862 13 65
fax 76 862 13 65

biuro@legnica.skwp.pl

Santander 26 1500 1504 1215 0005 3247 0000